Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24566
Название: Маркетинговий аналіз
Авторы: Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Ключевые слова: маркетинговий аналіз;маркетинг;мікросередовище;макросередовище;аналіз діяльності підприємств;індивідуальна робота
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Маркетинговий аналіз: методичні вказівки до індивідуальної роботи "Маркетинговий аналіз діяльності підприємства на ринку" для студентів напряму підготовки 7.05170101 "Харчові технології та інженерія" всіх форм навчання; уклад. О. П. Афанасьєва; Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2015. 17 c.
Краткий осмотр (реферат): Методичны рекомендації на допомогу студентам по засвоєнню дисципліни "Маркетинговий аналіз". Індивідуальна робота студентів охоплює усі ключові теми курсу "Маркетинговий аналіз" і проводиться з метою закріплення отриманих знань та виявлення розуміння студентами пройденого матеріалу; оволодіння навичками проведення маркетингового аналізу. Індивідуальне завдання є підсумковою самостійною роботою студента, що передбачає використання отриманих знань та навиків під час лекційного та практичного курсів з "Маркетингового аналізу".
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24566
Располагается в коллекциях:Методичні вказівки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MV_Market_analiz_diyal_nist _15.pdf815.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.