Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24566
Title: Маркетинговий аналіз
Authors: Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Keywords: маркетинговий аналіз;маркетинг;мікросередовище;макросередовище;аналіз діяльності підприємств;індивідуальна робота
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Маркетинговий аналіз: методичні вказівки до індивідуальної роботи "Маркетинговий аналіз діяльності підприємства на ринку" для студентів напряму підготовки 7.05170101 "Харчові технології та інженерія" всіх форм навчання; уклад. О. П. Афанасьєва; Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2015. 17 c.
Abstract: Методичны рекомендації на допомогу студентам по засвоєнню дисципліни "Маркетинговий аналіз". Індивідуальна робота студентів охоплює усі ключові теми курсу "Маркетинговий аналіз" і проводиться з метою закріплення отриманих знань та виявлення розуміння студентами пройденого матеріалу; оволодіння навичками проведення маркетингового аналізу. Індивідуальне завдання є підсумковою самостійною роботою студента, що передбачає використання отриманих знань та навиків під час лекційного та практичного курсів з "Маркетингового аналізу".
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24566
Appears in Collections:Методичні вказівки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MV_Market_analiz_diyal_nist _15.pdf815.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.