Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24372
Назва: Маркетингові дослідження як невід'ємний інструмент бізнес-діяльності підприємства
Автори: Гутник, К. С.
Науковий керівник : Квятко, Т. М.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Гутник К. С. Маркетингові дослідження як невід'ємний інстремент бізнес-діяльності підприємства. Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", 8 жовтня 2020 р.; наук. кер. Квятко Т. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 499-501.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24372
ISBN: 978-617-7602-83-4
Розташовується у зібраннях:Матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_8.10.2020-181.pdf154.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.