Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24372
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorКвятко, Т. М.-
dc.contributor.authorГутник, К. С.-
dc.date.accessioned2023-02-28T08:15:36Z-
dc.date.available2023-02-28T08:15:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГутник К. С. Маркетингові дослідження як невід'ємний інстремент бізнес-діяльності підприємства. Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", 8 жовтня 2020 р.; наук. кер. Квятко Т. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 499-501.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7602-83-4-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24372-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження як невід'ємний інструмент бізнес-діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_8.10.2020-181.pdf154.67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.