Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24372
Название: Маркетингові дослідження як невід'ємний інструмент бізнес-діяльності підприємства
Авторы: Гутник, К. С.
Научный руководитель: Квятко, Т. М.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Гутник К. С. Маркетингові дослідження як невід'ємний інстремент бізнес-діяльності підприємства. Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", 8 жовтня 2020 р.; наук. кер. Квятко Т. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 499-501.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24372
ISBN: 978-617-7602-83-4
Располагается в коллекциях:Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_8.10.2020-181.pdf154.67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.