Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23670
Название: Комплексний аналіз мотивації праці та якості обслуговування у закладах ресторанного господарства
Авторы: Ткачова, С.С.
Цибіна, О.М.
Ключевые слова: комплексний аналіз;мотивація праці;якість;обслуговування;заклади ресторанного господарства;comprehensive analysis;work motivation;quality;service;restaurant establishments;комплексный анализ;мотивация труда;качество;обслуживание;заведения ресторанного хозяйства
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Ткачова С. С., Цибіна О. М. Комплексний аналіз мотивації праці та якості обслуговування у закладах ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 644-649.
Краткий осмотр (реферат): Запропоновано алгоритм комплексного аналізу мотивації праці персоналу та якості обслуговування споживачів на підставі проведених у закладах ресторанного господарства досліджень.
Algorithm of complex analysis of personnel for motivating personel labor and quality of servicing customers on the basis of the researches held in restaurant business enterprises is suggested.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23670
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (10)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2009_2_91.pdf158.77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.