Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкачова, С.С.-
dc.contributor.authorЦибіна, О.М.-
dc.date.accessioned2023-02-22T12:49:43Z-
dc.date.available2023-02-22T12:49:43Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationТкачова С. С., Цибіна О. М. Комплексний аналіз мотивації праці та якості обслуговування у закладах ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 644-649.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23670-
dc.description.abstractЗапропоновано алгоритм комплексного аналізу мотивації праці персоналу та якості обслуговування споживачів на підставі проведених у закладах ресторанного господарства досліджень.uk_UA
dc.description.abstractAlgorithm of complex analysis of personnel for motivating personel labor and quality of servicing customers on the basis of the researches held in restaurant business enterprises is suggested.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectкомплексний аналізuk_UA
dc.subjectмотивація праціuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectзаклади ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectcomprehensive analysisuk_UA
dc.subjectwork motivationuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectrestaurant establishmentsuk_UA
dc.subjectкомплексный анализuk_UA
dc.subjectмотивация трудаuk_UA
dc.subjectкачествоuk_UA
dc.subjectобслуживаниеuk_UA
dc.subjectзаведения ресторанного хозяйстваuk_UA
dc.titleКомплексний аналіз мотивації праці та якості обслуговування у закладах ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_91.pdf158.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.