Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23669
Назва: Теоретичні аспекти дослідження цін як інструменту маркетингової політики
Автори: Жегус, О.В.
Ключові слова: ціни;дослідження;маркетингова політика;prices;research;marketing policy;цены;исследование;маркетинговая политика
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Жегус О. В. Теоретичні аспекти дослідження цін як інструменту маркетингової політики. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 636-643.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто завдання та напрями цінових досліджень, наведено інструменти оцінки й аналізу цінової ситуації на ринку.
The problem and concept of price research are considered, the assessment and analysis of pricing situation in the market are describes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23669
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_90.pdf206.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.