Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23669
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖегус, О.В.-
dc.date.accessioned2023-02-22T12:24:21Z-
dc.date.available2023-02-22T12:24:21Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЖегус О. В. Теоретичні аспекти дослідження цін як інструменту маркетингової політики. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 636-643.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23669-
dc.description.abstractРозглянуто завдання та напрями цінових досліджень, наведено інструменти оцінки й аналізу цінової ситуації на ринку.uk_UA
dc.description.abstractThe problem and concept of price research are considered, the assessment and analysis of pricing situation in the market are describes.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectціниuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectpricesuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectmarketing policyuk_UA
dc.subjectценыuk_UA
dc.subjectисследованиеuk_UA
dc.subjectмаркетинговая политикаuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти дослідження цін як інструменту маркетингової політикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_90.pdf206.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.