Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23669
Название: Теоретичні аспекти дослідження цін як інструменту маркетингової політики
Авторы: Жегус, О.В.
Ключевые слова: ціни;дослідження;маркетингова політика;prices;research;marketing policy;цены;исследование;маркетинговая политика
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Жегус О. В. Теоретичні аспекти дослідження цін як інструменту маркетингової політики. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 636-643.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто завдання та напрями цінових досліджень, наведено інструменти оцінки й аналізу цінової ситуації на ринку.
The problem and concept of price research are considered, the assessment and analysis of pricing situation in the market are describes.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23669
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (10)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2009_2_90.pdf206.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.