Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23648
Назва: Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку канцелярських товарів
Автори: Корженко, К.А.
Ключові слова: маркетингові дослідження;поведінка;споживачі;ринок;канцелярські товари;marketing researches;behavior;consumers;market;office supplies;маркетинговые исследования;поведение;потребители;рынок;канцелярские товары
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Корженко К. А. Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку канцелярських товарів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 606-614.
Короткий огляд (реферат): Шляхом маркетингового дослідження визначено основний сегмент споживачів, на який необхідно орієнтувати напрямок торговельної діяльності. Запропоновано заходи для залучення нових та утримання постійних споживачів. Визначено принципи, що відповідають критерію максимізації попиту, а також відображають специфіку концентрації і структури споживачів.
By conducting a marketing study determined the basic segment of users, toward which it is necessary to orient the direction of commercial activity. The methods of the attraction of new and retention of permanent buyers are proposed. The principles, which answer the criterion of the maximization of demand and reflect the specific character of concentration and structure of the users, are also represented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23648
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_86.pdf197.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.