Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23648
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорженко, К.А.-
dc.date.accessioned2023-02-22T11:23:11Z-
dc.date.available2023-02-22T11:23:11Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКорженко К. А. Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку канцелярських товарів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 606-614.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23648-
dc.description.abstractШляхом маркетингового дослідження визначено основний сегмент споживачів, на який необхідно орієнтувати напрямок торговельної діяльності. Запропоновано заходи для залучення нових та утримання постійних споживачів. Визначено принципи, що відповідають критерію максимізації попиту, а також відображають специфіку концентрації і структури споживачів.uk_UA
dc.description.abstractBy conducting a marketing study determined the basic segment of users, toward which it is necessary to orient the direction of commercial activity. The methods of the attraction of new and retention of permanent buyers are proposed. The principles, which answer the criterion of the maximization of demand and reflect the specific character of concentration and structure of the users, are also represented.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectканцелярські товариuk_UA
dc.subjectmarketing researchesuk_UA
dc.subjectbehavioruk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectoffice suppliesuk_UA
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk_UA
dc.subjectповедениеuk_UA
dc.subjectпотребителиuk_UA
dc.subjectрынокuk_UA
dc.subjectканцелярские товарыuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку канцелярських товарівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_86.pdf197.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.