Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23648
Название: Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку канцелярських товарів
Авторы: Корженко, К.А.
Ключевые слова: маркетингові дослідження;поведінка;споживачі;ринок;канцелярські товари;marketing researches;behavior;consumers;market;office supplies;маркетинговые исследования;поведение;потребители;рынок;канцелярские товары
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Корженко К. А. Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку канцелярських товарів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 606-614.
Краткий осмотр (реферат): Шляхом маркетингового дослідження визначено основний сегмент споживачів, на який необхідно орієнтувати напрямок торговельної діяльності. Запропоновано заходи для залучення нових та утримання постійних споживачів. Визначено принципи, що відповідають критерію максимізації попиту, а також відображають специфіку концентрації і структури споживачів.
By conducting a marketing study determined the basic segment of users, toward which it is necessary to orient the direction of commercial activity. The methods of the attraction of new and retention of permanent buyers are proposed. The principles, which answer the criterion of the maximization of demand and reflect the specific character of concentration and structure of the users, are also represented.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23648
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (10)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2009_2_86.pdf197.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.