Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23534
Title: Менеджмент якості ресторанних послуг в туризмі
Authors: Шевченко, К. Г.
metadata.dc.contributor.advisor: Селютін, В. М.
Issue Date: 2019
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Шевченко К. Г. Менеджмент якості ресторанних послуг в туризмі. Традиції та інновації харчування туристів : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобув. вищ. освіти і молод. учених, м. Харків, 10 жовт. 2019 р. ; наук. кер. В. М. Селютін ; Харків : ХДУХТ, 2019. С. 101-103.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23534
Appears in Collections:Традиції та інновації харчування туристів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_10.10.19-101-103.pdf412.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.