Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23534
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСелютін, В. М.-
dc.contributor.authorШевченко, К. Г.-
dc.date.accessioned2023-02-21T17:30:10Z-
dc.date.available2023-02-21T17:30:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШевченко К. Г. Менеджмент якості ресторанних послуг в туризмі. Традиції та інновації харчування туристів : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобув. вищ. освіти і молод. учених, м. Харків, 10 жовт. 2019 р. ; наук. кер. В. М. Селютін ; Харків : ХДУХТ, 2019. С. 101-103.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23534-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.titleМенеджмент якості ресторанних послуг в туризміuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Традиції та інновації харчування туристів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_10.10.19-101-103.pdf412.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.