Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23513
Назва: Торговельна компанія «ашан-україна»: особливості становлення та розвитку
Автори: Кравченко, О. О.
Клименко, Є. В.
Науковий керівник : Ткачова, С. С.
Дата публікації: 8-кві-2021
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Кравченко О. О., Клименко Є. В. Торговельна компанія «ашан-україна»: особливості становлення та розвитку. Наук. кер. С. С. Ткачова. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 165
Серія/номер: Сучасні проблеми менеджменту готельно-ресторанного господарства та туризму;Секція 14
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23513
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tk2_08.04.21-165.pdf102.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.