Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23458
Название: Формування брендингу на українському споживчому ринку
Авторы: Попова, Л.О.
Прядко, О.М.
Ключевые слова: брендинг;споживчий ринок;український споживчий ринок;branding;consumer market;ukrainian consumer market;брендинг;потребительский рынок;украинский потребительский рынок
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Попова Л. О., Прядко О. М. Формування брендингу на українському споживчому ринку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 504-511.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто методичні підходи та принципи, пов'язані з формуванням брендингу на українському споживчому ринку. Проаналізовано специфіку купівельної поведінки українських споживачів та особливості вживання концепції брендингу на вітчизняному ринку.
Methodical techniques and principles concerued with the forming of brending at the Ukrainian consumer market were examined. Specificity of the Ukrainian consumers purchasing behaviour and peculiarities of the Ukrainian market brending conception application were analysed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23458
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (10)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2009_2_72.pdf194.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.