Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23458
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопова, Л.О.-
dc.contributor.authorПрядко, О.М.-
dc.date.accessioned2023-02-21T09:55:03Z-
dc.date.available2023-02-21T09:55:03Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПопова Л. О., Прядко О. М. Формування брендингу на українському споживчому ринку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 504-511.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23458-
dc.description.abstractРозглянуто методичні підходи та принципи, пов'язані з формуванням брендингу на українському споживчому ринку. Проаналізовано специфіку купівельної поведінки українських споживачів та особливості вживання концепції брендингу на вітчизняному ринку.uk_UA
dc.description.abstractMethodical techniques and principles concerued with the forming of brending at the Ukrainian consumer market were examined. Specificity of the Ukrainian consumers purchasing behaviour and peculiarities of the Ukrainian market brending conception application were analysed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectспоживчий ринокuk_UA
dc.subjectукраїнський споживчий ринокuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectconsumer marketuk_UA
dc.subjectukrainian consumer marketuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectпотребительский рынокuk_UA
dc.subjectукраинский потребительский рынокuk_UA
dc.titleФормування брендингу на українському споживчому ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_72.pdf194.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.