Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23458
Title: Формування брендингу на українському споживчому ринку
Authors: Попова, Л.О.
Прядко, О.М.
Keywords: брендинг;споживчий ринок;український споживчий ринок;branding;consumer market;ukrainian consumer market;брендинг;потребительский рынок;украинский потребительский рынок
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Попова Л. О., Прядко О. М. Формування брендингу на українському споживчому ринку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 504-511.
Abstract: Розглянуто методичні підходи та принципи, пов'язані з формуванням брендингу на українському споживчому ринку. Проаналізовано специфіку купівельної поведінки українських споживачів та особливості вживання концепції брендингу на вітчизняному ринку.
Methodical techniques and principles concerued with the forming of brending at the Ukrainian consumer market were examined. Specificity of the Ukrainian consumers purchasing behaviour and peculiarities of the Ukrainian market brending conception application were analysed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23458
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_72.pdf194.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.