Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23440
Назва: Передумови формування клієнтської цінності в структурі клієнтського капіталу
Автори: Савицька, Н.Л.
Компанцев, М.С.
Ключові слова: клієнтська цінність;клієнтський капітал;customer value;customer capital;клиентская ценность;клиентский капитал
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л., Компанцев М. С. Передумови формування клієнтської цінності в структурі клієнтського капіталу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 443-449.
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано двоїсту природу клієнтського капіталу з позиції формування | клієнтської цінності. Проаналізовано зв'язок ціннісно-утворювальних мотивів споживчої діяльності та інструментів гравітації клієнтської бази.
Ambivalent nature of client capital is described from positions of forming of client value. Influencing of valued-formative reasons of consumer activity and instruments of gravitation of client base is analysed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23440
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_64.pdf237.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.