Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Н.Л.-
dc.contributor.authorКомпанцев, М.С.-
dc.date.accessioned2023-02-20T22:03:04Z-
dc.date.available2023-02-20T22:03:04Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСавицька Н. Л., Компанцев М. С. Передумови формування клієнтської цінності в структурі клієнтського капіталу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 443-449.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23440-
dc.description.abstractОхарактеризовано двоїсту природу клієнтського капіталу з позиції формування | клієнтської цінності. Проаналізовано зв'язок ціннісно-утворювальних мотивів споживчої діяльності та інструментів гравітації клієнтської бази.uk_UA
dc.description.abstractAmbivalent nature of client capital is described from positions of forming of client value. Influencing of valued-formative reasons of consumer activity and instruments of gravitation of client base is analysed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectклієнтська цінністьuk_UA
dc.subjectклієнтський капіталuk_UA
dc.subjectcustomer valueuk_UA
dc.subjectcustomer capitaluk_UA
dc.subjectклиентская ценностьuk_UA
dc.subjectклиентский капиталuk_UA
dc.titleПередумови формування клієнтської цінності в структурі клієнтського капіталуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_64.pdf237.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.