Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23440
Название: Передумови формування клієнтської цінності в структурі клієнтського капіталу
Авторы: Савицька, Н.Л.
Компанцев, М.С.
Ключевые слова: клієнтська цінність;клієнтський капітал;customer value;customer capital;клиентская ценность;клиентский капитал
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Савицька Н. Л., Компанцев М. С. Передумови формування клієнтської цінності в структурі клієнтського капіталу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 443-449.
Краткий осмотр (реферат): Охарактеризовано двоїсту природу клієнтського капіталу з позиції формування | клієнтської цінності. Проаналізовано зв'язок ціннісно-утворювальних мотивів споживчої діяльності та інструментів гравітації клієнтської бази.
Ambivalent nature of client capital is described from positions of forming of client value. Influencing of valued-formative reasons of consumer activity and instruments of gravitation of client base is analysed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23440
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (10)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2009_2_64.pdf237.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.