Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23434
Назва: Систематизація чинників впливу на формування цінової політики підприємств торгівлі
Автори: Власова, Н.O.
Филипенко, О.М.
Гросул, В.А.
Ключові слова: вплив;чинники;цінова політика;підприємства торгівлі;influence;factors;pricing policy;trade enterprises;влияние;факторы;ценовая политика;предприятия торговли
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Власова Н. O., Филипенко О. М., Гросул В. А. Систематизація чинників впливу на формування цінової політики підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 398-405.
Короткий огляд (реферат): Узагальнюється накопичений досвід та пропонується системтизація чинників, що впливають на політику ціноутворення підприємств роздрібної торгівлі.
The accumulated experience is summarized and the systematization of factors influencing on the pricing policy of retail trade enterprises is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23434
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_58.pdf162.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.