Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23434
Название: Систематизація чинників впливу на формування цінової політики підприємств торгівлі
Авторы: Власова, Н.O.
Филипенко, О.М.
Гросул, В.А.
Ключевые слова: вплив;чинники;цінова політика;підприємства торгівлі;influence;factors;pricing policy;trade enterprises;влияние;факторы;ценовая политика;предприятия торговли
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Власова Н. O., Филипенко О. М., Гросул В. А. Систематизація чинників впливу на формування цінової політики підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 398-405.
Краткий осмотр (реферат): Узагальнюється накопичений досвід та пропонується системтизація чинників, що впливають на політику ціноутворення підприємств роздрібної торгівлі.
The accumulated experience is summarized and the systematization of factors influencing on the pricing policy of retail trade enterprises is offered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23434
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (10)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2009_2_58.pdf162.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.