Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23434
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВласова, Н.O.-
dc.contributor.authorФилипенко, О.М.-
dc.contributor.authorГросул, В.А.-
dc.date.accessioned2023-02-20T20:12:41Z-
dc.date.available2023-02-20T20:12:41Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationВласова Н. O., Филипенко О. М., Гросул В. А. Систематизація чинників впливу на формування цінової політики підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 398-405.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23434-
dc.description.abstractУзагальнюється накопичений досвід та пропонується системтизація чинників, що впливають на політику ціноутворення підприємств роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractThe accumulated experience is summarized and the systematization of factors influencing on the pricing policy of retail trade enterprises is offered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectчинникиuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectпідприємства торгівліuk_UA
dc.subjectinfluenceuk_UA
dc.subjectfactorsuk_UA
dc.subjectpricing policyuk_UA
dc.subjecttrade enterprisesuk_UA
dc.subjectвлияниеuk_UA
dc.subjectфакторыuk_UA
dc.subjectценовая политикаuk_UA
dc.subjectпредприятия торговлиuk_UA
dc.titleСистематизація чинників впливу на формування цінової політики підприємств торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_58.pdf162.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.