Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23300
Назва: Бізнес-стратегії підприємства роздрібної торгівлі: особливості та підходи до формування
Автори: Рильська, Н.B.
Ключові слова: бізнес-стратегії;підприємство роздрібної торгівлі;business strategies;retail trade enterprise;бизнес-стратегии;предприятие розничной торговли
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Рильська Н. B. Бізнес-стратегії підприємства роздрібної торгівлі: особливості та підходи до формування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 353-361.
Короткий огляд (реферат): Досліджено та систематизовано наукові підходи щодо структури та формування стратегії підприємства у відповідності до його цілей та можливостей. Проаналізовано та обгрунтовано специфіку бізнес-стратегій підприємства роздрібної торгівлі.
Scientific approaches in relation to a structure and forming of strategy of enterprise in accordance with its aims and possibilities are explored and systematized. It is analyzed and substantiated the specific of business-strategies of enterprise of retail business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23300
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_52.pdf249.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.