Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23300
Title: Бізнес-стратегії підприємства роздрібної торгівлі: особливості та підходи до формування
Authors: Рильська, Н.B.
Keywords: бізнес-стратегії;підприємство роздрібної торгівлі;business strategies;retail trade enterprise;бизнес-стратегии;предприятие розничной торговли
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Рильська Н. B. Бізнес-стратегії підприємства роздрібної торгівлі: особливості та підходи до формування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 353-361.
Abstract: Досліджено та систематизовано наукові підходи щодо структури та формування стратегії підприємства у відповідності до його цілей та можливостей. Проаналізовано та обгрунтовано специфіку бізнес-стратегій підприємства роздрібної торгівлі.
Scientific approaches in relation to a structure and forming of strategy of enterprise in accordance with its aims and possibilities are explored and systematized. It is analyzed and substantiated the specific of business-strategies of enterprise of retail business.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23300
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_52.pdf249.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.