Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23300
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРильська, Н.B.-
dc.date.accessioned2023-02-17T21:24:24Z-
dc.date.available2023-02-17T21:24:24Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationРильська Н. B. Бізнес-стратегії підприємства роздрібної торгівлі: особливості та підходи до формування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 353-361.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23300-
dc.description.abstractДосліджено та систематизовано наукові підходи щодо структури та формування стратегії підприємства у відповідності до його цілей та можливостей. Проаналізовано та обгрунтовано специфіку бізнес-стратегій підприємства роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractScientific approaches in relation to a structure and forming of strategy of enterprise in accordance with its aims and possibilities are explored and systematized. It is analyzed and substantiated the specific of business-strategies of enterprise of retail business.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectбізнес-стратегіїuk_UA
dc.subjectпідприємство роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectbusiness strategiesuk_UA
dc.subjectretail trade enterpriseuk_UA
dc.subjectбизнес-стратегииuk_UA
dc.subjectпредприятие розничной торговлиuk_UA
dc.titleБізнес-стратегії підприємства роздрібної торгівлі: особливості та підходи до формуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_52.pdf249.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.