Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23012
Назва: Формування лояльності споживачів у сфері послуг
Автори: Жовтун, А. С.
Науковий керівник : Афанасьєва, О. П.
Дата публікації: 8-кві-2021
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Жовтун А. С. Формування лояльності споживачів у сфері послуг. Наук. кер. О. П. Афанасьєва. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 53-54
Серія/номер: Пріоритети розвитку сучасних ринків: економіко-теоретичні, маркетингові та міжнародні аспекти;Секція 12
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23012
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tk2_08.04.21-53-54.pdf101.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.