Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23012
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorАфанасьєва, О. П.-
dc.contributor.authorЖовтун, А. С.-
dc.date.accessioned2023-02-16T11:53:39Z-
dc.date.available2023-02-16T11:53:39Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.citationЖовтун А. С. Формування лояльності споживачів у сфері послуг. Наук. кер. О. П. Афанасьєва. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 53-54uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23012-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПріоритети розвитку сучасних ринків: економіко-теоретичні, маркетингові та міжнародні аспекти;Секція 12-
dc.titleФормування лояльності споживачів у сфері послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_08.04.21-53-54.pdf101.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.