Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23012
Title: Формування лояльності споживачів у сфері послуг
Authors: Жовтун, А. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Афанасьєва, О. П.
Issue Date: 8-Apr-2021
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Жовтун А. С. Формування лояльності споживачів у сфері послуг. Наук. кер. О. П. Афанасьєва. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 53-54
Series/Report no.: Пріоритети розвитку сучасних ринків: економіко-теоретичні, маркетингові та міжнародні аспекти;Секція 12
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23012
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_08.04.21-53-54.pdf101.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.