Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22910
Назва: Організаційно-методичні підходи щoдo формування вартості готельних послуг
Автори: Белебеха, І.О.
Герасимова, Н.C.
Ключові слова: готельні послуги;вартість;організаційно-методичні підходи;hotel services;cost;organizational and methodological approaches;гостиничные услуги;стоимость;организационно-методические подходы
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Белебеха І. О., Герасимова Н. C. Організаційно-методичні підходи щoдo формування вартості готельних послуг. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 59-65.
Короткий огляд (реферат): Подано результати дослідження методичних підходів щодо формування вартості послуг підприємств готельного бізнесу.
In the article the results of research of methodical approaches are presented to forming of cost of services of enterprises of hotel business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22910
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_11.pdf683.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.