Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22910
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБелебеха, І.О.-
dc.contributor.authorГерасимова, Н.C.-
dc.date.accessioned2023-02-15T16:43:24Z-
dc.date.available2023-02-15T16:43:24Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБелебеха І. О., Герасимова Н. C. Організаційно-методичні підходи щoдo формування вартості готельних послуг. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 59-65.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22910-
dc.description.abstractПодано результати дослідження методичних підходів щодо формування вартості послуг підприємств готельного бізнесу.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the results of research of methodical approaches are presented to forming of cost of services of enterprises of hotel business.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectготельні послугиuk_UA
dc.subjectвартістьuk_UA
dc.subjectорганізаційно-методичні підходиuk_UA
dc.subjecthotel servicesuk_UA
dc.subjectcostuk_UA
dc.subjectorganizational and methodological approachesuk_UA
dc.subjectгостиничные услугиuk_UA
dc.subjectстоимостьuk_UA
dc.subjectорганизационно-методические подходыuk_UA
dc.titleОрганізаційно-методичні підходи щoдo формування вартості готельних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_11.pdf683.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.