Випуск 2 (30) : [18] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 18 з 18
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Перспективи підприємств готельного господарства Вінницького регіону в контексті розвитку туризмуВласенко, Іван Володимирович
2019Coordination of the elements of the process management mechanism with the strategic prioritiesof the trade enterprisesOlshanskiy, Oleksandr; Kovyakh, Igor
2019Використання методик візуального та стратегічного моделювання в практиці управління та бізнес-прогнозуванніВолошин, Павло Валентинович; Діброва, Віталій Антонович
2019Класифікація показників результатів маркетингової діяльностіМелушова, Ірина Юріївна
2019Оптимізація сайта закладу вищої освіти як інструменту інтернет-маркетингуЖегус, Олена Валентинівна; Олініченко, Катерина Сергіївна
2019Вплив розвитку інституційно-організаційного середовища на підвищення ефективності бізнесу в умовах цифровізації сучасної економікиГрінько, Алла Павлівна; Гринько, Павло Леонідович
2019Практичні аспекти регулювання та специфіка реалізації блокчейн-технології в сучасному валютно-фінансовому секторіВеличко, Катерина Юріївна; Носач, Лариса Леонідівна
2019Evaluation of the effectiveness of social marketing activities of international trade networksUshakova, Nataliia; Kot, Olena; Chernуshova, Larysa; Kozub, Victoria
2019Визначення напрямів розвитку конкурентних переваг вітчизняного ритейлу в умовах євроінтеграціїМихайлова, Олена Валентинівна; Шинкар, Світлана Миколаївна; Волосов, Анатолій Михайлович
2019Власна торгова марка як чинник конкурентної переваги торговельного підприємстваКетова, Тетяна Борисівна
2019Контролінг у системі управління економічною активністю торговельного підприємстваКащена, Наталія Борисівна
2019Формування пакета заходів з управління економічною безпекою підприємств роздрібної торгівліЧорна, Марина Віталіївна; Шуміло, Ольга Станіславівна
2019Концептуалізація формування економічного механізму забезпечення сталого розвитку підприємства та торгівліСтаверська, Тетяна Олександрівна
2019Smart-технології в системі інфраструктурного маркетингу роздрібної торгівліБугріменко, Роман Михайлович
2019Життєздатність підприємств ритейлу як прояв реалізації конкурентних перевагСмольнякова, Наталія Миколаївна; Рєзник, Маріанна Олегівна
2019ІТ-аудит як пріоритетний напрям внутрішнього контролю діяльності підприємств готельного бізнесуКовалевська, Надія Сергіївна; Бойченко, Наталія Вікторівна; Нестеренко, Ірина Володимирівна
2019Інноваційне підгрунтя інформаційно-аналітичної трансформації сучасного бізнесуБочуля, Тетяна Володимирівна
2019Особливості виплати дивідендів ТОВ і АТ: порівняльний аспектГоворуха, Олена Олександрівна; Євлаш, Тетяна Олександрівна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 18 з 18