Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22594
Назва: Development of an online marketing strategy for the restaurant enterprise based on the use of information technologies
Автори: Matthnai, Ekouaghe
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Matthnai Ekouaghe. Development of an online marketing strategy for the restaurant enterprise based on the use of information technologies. Традиції та інновації харчування туристів : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобув. вищ. освіти і молод. учених, м. Харків, 10 жовт. 2019 р. Харків : ХДУХТ, 2019. С. 13-16.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22594
Розташовується у зібраннях:Традиції та інновації харчування туристів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezi_10.10.19-13-16.pdf162.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.