Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22594
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMatthnai, Ekouaghe-
dc.date.accessioned2023-02-13T11:27:59Z-
dc.date.available2023-02-13T11:27:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationMatthnai Ekouaghe. Development of an online marketing strategy for the restaurant enterprise based on the use of information technologies. Традиції та інновації харчування туристів : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобув. вищ. освіти і молод. учених, м. Харків, 10 жовт. 2019 р. Харків : ХДУХТ, 2019. С. 13-16.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22594-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.titleDevelopment of an online marketing strategy for the restaurant enterprise based on the use of information technologiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Традиції та інновації харчування туристів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_10.10.19-13-16.pdf162.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.