Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22594
Title: Development of an online marketing strategy for the restaurant enterprise based on the use of information technologies
Authors: Matthnai, Ekouaghe
Issue Date: 2019
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Matthnai Ekouaghe. Development of an online marketing strategy for the restaurant enterprise based on the use of information technologies. Традиції та інновації харчування туристів : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобув. вищ. освіти і молод. учених, м. Харків, 10 жовт. 2019 р. Харків : ХДУХТ, 2019. С. 13-16.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22594
Appears in Collections:Традиції та інновації харчування туристів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_10.10.19-13-16.pdf162.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.