Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22376
Назва: Модель механізму управління якістю послуг у підприємствах туризму
Автори: Апілат, Р.В.
Апілат, О.В.
Ключові слова: послуги;підприємства туризму;модель;управління;якість;services;tourism enterprises;model;management;quality;услуги;предприятия туризма;модель;управление;качество
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Апілат Р. В., Апілат О. В. Модель механізму управління якістю послуг у підприємствах туризму. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 677-681.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто необхідність системного підходу до управління якістю послуг, приведено модель механізму управління якістю послуг у туризмі.
The necessity of a systematic approach to quality management services, the model shows the mechanism of quality management services in tourism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22376
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_1_96.pdf162.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.