Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАпілат, Р.В.-
dc.contributor.authorАпілат, О.В.-
dc.date.accessioned2023-02-10T10:39:12Z-
dc.date.available2023-02-10T10:39:12Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationАпілат Р. В., Апілат О. В. Модель механізму управління якістю послуг у підприємствах туризму. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 677-681.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22376-
dc.description.abstractРозглянуто необхідність системного підходу до управління якістю послуг, приведено модель механізму управління якістю послуг у туризмі.uk_UA
dc.description.abstractThe necessity of a systematic approach to quality management services, the model shows the mechanism of quality management services in tourism.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectпідприємства туризмуuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjecttourism enterprisesuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectуслугиuk_UA
dc.subjectпредприятия туризмаuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectуправлениеuk_UA
dc.subjectкачествоuk_UA
dc.titleМодель механізму управління якістю послуг у підприємствах туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_96.pdf162.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.