Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22376
Название: Модель механізму управління якістю послуг у підприємствах туризму
Авторы: Апілат, Р.В.
Апілат, О.В.
Ключевые слова: послуги;підприємства туризму;модель;управління;якість;services;tourism enterprises;model;management;quality;услуги;предприятия туризма;модель;управление;качество
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Апілат Р. В., Апілат О. В. Модель механізму управління якістю послуг у підприємствах туризму. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 677-681.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто необхідність системного підходу до управління якістю послуг, приведено модель механізму управління якістю послуг у туризмі.
The necessity of a systematic approach to quality management services, the model shows the mechanism of quality management services in tourism.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22376
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (11)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2010_1_96.pdf162.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.