Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22376
Title: Модель механізму управління якістю послуг у підприємствах туризму
Authors: Апілат, Р.В.
Апілат, О.В.
Keywords: послуги;підприємства туризму;модель;управління;якість;services;tourism enterprises;model;management;quality;услуги;предприятия туризма;модель;управление;качество
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Апілат Р. В., Апілат О. В. Модель механізму управління якістю послуг у підприємствах туризму. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 677-681.
Abstract: Розглянуто необхідність системного підходу до управління якістю послуг, приведено модель механізму управління якістю послуг у туризмі.
The necessity of a systematic approach to quality management services, the model shows the mechanism of quality management services in tourism.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22376
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_96.pdf162.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.