Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22350
Название: Стратегії сервісу в готельному та ресторанному бізнесі
Авторы: Варипаєв, О.М.
Варипаєва, Л.М.
Ключевые слова: сервіс;готельний бізнес;ресторанний бізнес;service;hotel business;restaurant business;сервис;гостиничный бизнес;ресторанный бизнес
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Варипаєв О. М., Варипаєва Л. М. Стратегії сервісу в готельному та ресторанному бізнесі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 620-626.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено проблеми формування так званого «суспільства сервісу», пов’язані з радикальним переформуванням як економічної, так і духовної сфери буття людини з пріоритетів виробництва і виробника на задоволення потреб людини, що виникають та модифікуються у даному суспільстві, а також вироблення комплексної стратегії сервісу, яка спрямована на вироблення якісних послуг для задоволення потреб споживача.
In article problems of formation so-called «service societies», connected with radical rearrangement both economic are considered, and spiritual sphere of life of the person from priorities of manufacture and the manufacturer on satisfaction of requirements of the person which arise and are modified in the given society, and also development of complex strategy of service which is directed on manufacture of qualitative services for satisfaction of requirements of the consumer.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22350
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (11)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2010_1_87.pdf170.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.