Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22350
Назва: Стратегії сервісу в готельному та ресторанному бізнесі
Автори: Варипаєв, О.М.
Варипаєва, Л.М.
Ключові слова: сервіс;готельний бізнес;ресторанний бізнес;service;hotel business;restaurant business;сервис;гостиничный бизнес;ресторанный бизнес
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Варипаєв О. М., Варипаєва Л. М. Стратегії сервісу в готельному та ресторанному бізнесі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 620-626.
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблеми формування так званого «суспільства сервісу», пов’язані з радикальним переформуванням як економічної, так і духовної сфери буття людини з пріоритетів виробництва і виробника на задоволення потреб людини, що виникають та модифікуються у даному суспільстві, а також вироблення комплексної стратегії сервісу, яка спрямована на вироблення якісних послуг для задоволення потреб споживача.
In article problems of formation so-called «service societies», connected with radical rearrangement both economic are considered, and spiritual sphere of life of the person from priorities of manufacture and the manufacturer on satisfaction of requirements of the person which arise and are modified in the given society, and also development of complex strategy of service which is directed on manufacture of qualitative services for satisfaction of requirements of the consumer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22350
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_1_87.pdf170.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.