Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22253
Название: Філософія маркетингу
Авторы: Лукашина, Є. В.
Научный руководитель: Фірсова, Л. В.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Лукашина Є. В. Філософія маркетингу. Матеріали VI Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання": присвячено 90-річчю університету, 26 жовтня 2020 р.; наук. кер. Фірсова Л. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 59-61.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22253
Располагается в коллекциях:Матеріали VI Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання": присвячено 90-річчю університету

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Zbirka_Aktualni pytannia suchasnoho sotsiohumanitarnoho znannia 2020-36.pdf448.39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.