Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22253
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorФірсова, Л. В.-
dc.contributor.authorЛукашина, Є. В.-
dc.date.accessioned2023-02-09T08:27:52Z-
dc.date.available2023-02-09T08:27:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛукашина Є. В. Філософія маркетингу. Матеріали VI Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання": присвячено 90-річчю університету, 26 жовтня 2020 р.; наук. кер. Фірсова Л. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 59-61.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22253-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleФілософія маркетингуuk_UA
Appears in Collections:Матеріали VI Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання": присвячено 90-річчю університету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_Aktualni pytannia suchasnoho sotsiohumanitarnoho znannia 2020-36.pdf448.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.