Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22253
Title: Філософія маркетингу
Authors: Лукашина, Є. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Фірсова, Л. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Лукашина Є. В. Філософія маркетингу. Матеріали VI Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання": присвячено 90-річчю університету, 26 жовтня 2020 р.; наук. кер. Фірсова Л. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 59-61.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22253
Appears in Collections:Матеріали VI Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання": присвячено 90-річчю університету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_Aktualni pytannia suchasnoho sotsiohumanitarnoho znannia 2020-36.pdf448.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.