Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22153
Назва: Визначення пріоритетності заходів із підвищення рівня обслуговування в підприємствах торгівлі
Автори: Власова, Н.О.
Круглова, О.А.
Шуміло, О.С.
Ключові слова: обслуговування;підприємства торгівлі;пріоритетність;service;trade enterprises;priority;обслуживание;предприятия торговли;приоритетность
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Власова Н. О., Круглова О. А., Шуміло О. С. Визначення пріоритетності заходів із підвищення рівня обслуговування в підприємствах торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 396-402.
Короткий огляд (реферат): Наведено результати досліджень з формування портфелю заходів, спрямованих на підвищення рівня обслуговування в підприємствах роздрібної торгівлі.
The results of researches on the portfolio measures formation directed on the increase of service level at the retail trade enterprises are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22153
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_1_58.pdf178.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.