Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22153
Название: Визначення пріоритетності заходів із підвищення рівня обслуговування в підприємствах торгівлі
Авторы: Власова, Н.О.
Круглова, О.А.
Шуміло, О.С.
Ключевые слова: обслуговування;підприємства торгівлі;пріоритетність;service;trade enterprises;priority;обслуживание;предприятия торговли;приоритетность
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Власова Н. О., Круглова О. А., Шуміло О. С. Визначення пріоритетності заходів із підвищення рівня обслуговування в підприємствах торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 396-402.
Краткий осмотр (реферат): Наведено результати досліджень з формування портфелю заходів, спрямованих на підвищення рівня обслуговування в підприємствах роздрібної торгівлі.
The results of researches on the portfolio measures formation directed on the increase of service level at the retail trade enterprises are presented.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22153
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (11)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2010_1_58.pdf178.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.