Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22153
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВласова, Н.О.-
dc.contributor.authorКруглова, О.А.-
dc.contributor.authorШуміло, О.С.-
dc.date.accessioned2023-02-08T11:53:28Z-
dc.date.available2023-02-08T11:53:28Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationВласова Н. О., Круглова О. А., Шуміло О. С. Визначення пріоритетності заходів із підвищення рівня обслуговування в підприємствах торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 396-402.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22153-
dc.description.abstractНаведено результати досліджень з формування портфелю заходів, спрямованих на підвищення рівня обслуговування в підприємствах роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractThe results of researches on the portfolio measures formation directed on the increase of service level at the retail trade enterprises are presented.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectпідприємства торгівліuk_UA
dc.subjectпріоритетністьuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjecttrade enterprisesuk_UA
dc.subjectpriorityuk_UA
dc.subjectобслуживаниеuk_UA
dc.subjectпредприятия торговлиuk_UA
dc.subjectприоритетностьuk_UA
dc.titleВизначення пріоритетності заходів із підвищення рівня обслуговування в підприємствах торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_58.pdf178.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.