Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22153
Title: Визначення пріоритетності заходів із підвищення рівня обслуговування в підприємствах торгівлі
Authors: Власова, Н.О.
Круглова, О.А.
Шуміло, О.С.
Keywords: обслуговування;підприємства торгівлі;пріоритетність;service;trade enterprises;priority;обслуживание;предприятия торговли;приоритетность
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Власова Н. О., Круглова О. А., Шуміло О. С. Визначення пріоритетності заходів із підвищення рівня обслуговування в підприємствах торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 396-402.
Abstract: Наведено результати досліджень з формування портфелю заходів, спрямованих на підвищення рівня обслуговування в підприємствах роздрібної торгівлі.
The results of researches on the portfolio measures formation directed on the increase of service level at the retail trade enterprises are presented.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22153
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_58.pdf178.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.